Google Web Kuiergat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

My status

Enige terugvoer, kommentaar, kritiek, of net 'n boodskap is baie welkom. Skryf gerus vir my ; muisdruk hier Johann van Staden

Online dictionary at www.Answers.com

Tell me about:

Saturday, September 10, 2005

 

Reëndruppels op 'n sinkdak en koollande

Vanaand (vanoggend ! ) verlang ek Suid-Afrika toe. Na al die goeie dinge - partykeer selfs na die minder goeie - dit is tog deel van pakkie, of hoe. Die donderweer (glo dit as julle wil - selfs hier in Stuttgart ! ) en reën raas nou lekker daarbuite, en dit bring herinneringe van reëndruppels op 'n sinkdak van jare gelede terug. Ek onthou, en kan amper die reuk van vars Noordkaapse lug nou ruik... Ook nou nie dat dit so baie op Jan Kempdorp gereën het nie. Die wat weet, sal dalk onthou hoe mooi die populierbome was in die lente ; selfs die dennebome wat hulle naalde so matsag op die grond gestrooi het - as jy een keer die reuk van varsnat dennenaalde gekry het, vergeet jy dit nooit...

Al wat ek hier ruik as ek fietsry, is die liewe koolplase. Selfs vars kool op die lande ruik nie herinneringslekker nie.

Nou ja...miskien slaaptyd nou...

Comments> Post a Comment

<< Home