Google Web Kuiergat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

My status

Enige terugvoer, kommentaar, kritiek, of net 'n boodskap is baie welkom. Skryf gerus vir my ; muisdruk hier Johann van Staden

Online dictionary at www.Answers.com

Tell me about:

Sunday, August 26, 2007

 

Die Otter : 4 - Ons vat die tweede dag

Met wakkerword word ons weereens begroet deur die natuur met die belofte van ’n wonderskone dag. Na ontbyt, met ietwat ligter rugsakke, word die pad aangepak. Dylan se ongelukkige ongesteldheid het egter versleg, en hulle moet die hartseer besluit dat hulle gaan omdraai neem om mediese hulp vir hom in die beskawing te gaan soek. Dit was so jammer.

Al swetend bereik ons laatoggend die pragtige Skilderkrans, waar ons so bietjie rus.















Deur die loop van die dag sien ons van die mooiste kuslyn in die land, pragtige rotsformasies, en laatmiddag, toe ons by die Scott hutte aankom, weereens ’n uitsonderlike Afrika sonsondergang.

Aandete vanaand is weer braaivleis, met pasta en kitskapokaartappels, en ’n groente-en-sop-en-speserye souspoging wat ek bou.







Vanaand sing ons nie, maar kuier lekker om die vuur. Genoeg Old Brown Sherry hou die koue ook weg, en werk ook met die spierpyne. Vandag het ek gevoel asof my rug af is, en my knie is ernstig besig om prioriteits-aandag te soek. Gelukkig was die knieskerm wat ek op laaste gedagte ook in my tas gegooi het, uiteindelik ’n bewese inspirasionele gedagte.

Vanaand het Carmenn ook iewers ’n swart-gebrande potjie en ’n verfblik-emmer gevind - vermoedelik ongemagtig - en gebruik daarvan gemaak om sommer water op die vuur te kook om ‘n warmwater-bad-poging te beredder. Hierdie blink gedagte is deur ’n paar van die stappers nagedoen ; die yskoue water in die bos-storte het nie veel aantrekking gehad vir sommige van ons nie.





Uiteindelik het almal maar ’n slaappoging gepleeg.

Comments> Post a Comment

<< Home