Google Web Kuiergat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

My status

Enige terugvoer, kommentaar, kritiek, of net 'n boodskap is baie welkom. Skryf gerus vir my ; muisdruk hier Johann van Staden

Online dictionary at www.Answers.com

Tell me about:

Sunday, April 02, 2006

 

Klassieke Luistergenot

Een van die baie dinge wat ek mis terwyl ek hier in Duitsland is, is my CD versameling. My musieksmaak is so wyd soos ons Heer se genade, met sekere uitsonderings. Ek is lief vir popmusiek, klassieke musiek, country, kabaret, alternatief, boeremusiek, instrumentale musiek, rock - noem maar op.

Maar klassieke musiek is soos 'n verdowingsmiddel - en jy kan verslaaf raak daaraan. Na 'n ruk van onthouding smag jy na die suiwer, hemelse, en soms ontstellende klanke van Beethoven, Strauss, Tchaikovsky, Mozart, Verdi, Offenbach, en vele ander.

Terwyl ek 'n redelike verteenwoordiging van kontemporere Afrikaanse musiek hier in my woonstel in Neuhausen het - om die verlange na Suid-Afrika te stil - het ek ongelukkig nie veel aandag gegee om 'n paar klassieke gunstelinge ook saam te bring nie.

Tot gister toe. Nadat ek Vrydagaand 'n paar gunstelinge aangevra het op Radio Sarie Marais, en Piet my goedgunstelik getrakteer het op die 1812, Triomf Mars, en Symfonie nommer 40, het ek besluit - tot hiertoe en niks verder nie.

Na 'n lekker laat inlê (mos Radio SM geluister to 01:00 Saterdag-oggend, en toe nog onbepland gelê en lees het tot byna 02:30), het ek besluit ek moet hierdie gaping in my mini-musiekversameling onmiddelik poog regstel. Sindelfingen se groot MediaMarkt is toe die aangewese antwoord, en na 'n kuierkoop van goed twee ure waarin ek my verlustig het in hulle indrukwekkende aanbieding van CD's, maar egter ook my finansiële situasie in berekening gebring het, volstaan ek met 'n keuse van 'n EMI Classic album ("Klassik aus Spanien"), 'n dubbel-stel "Berühmte Overturen präsent", en 'n briljante stel van "Herbert von Karajan conducts Orchestral Favourites". Laasgenoemde drie-CD stel bied meer as drie-en-'n-halfuur se uitmuntende musiek. Hoogtepunte sluit in amper twintig minute van Tchaikovsky se "1812 Overture Opus 49", "Eine Kleine Nachtmusik" van Mozart, Händel se "Water Music", Smetana se "Die Moldau", Sibelius se interessante "Finlandia", Strauss se wakker "Radetzky-Marsch", Verdi se suiwer "La Traviata", en uittreksels van sy "Carmen Suite No. 1", en vele meer in. Die overtures sluit werke in van Händel, Weber, Rossini, Mendelssohn, Wagner, Strauss, Bizet, Bernstein, en ander.

Laat-middag en vroeg-aand, Saterdag, 1 April 2006, en op hierdie lui Sondag-middag, spandeer ek 'n hele paar ongekwalifiseerde rustige ure, met oorfone, afgesluit van die wêreld, in die geselskap van 'n klompie van die grootste musikale meesters wat hierdie wereld nog ooit gehad het.

Wat 'n voorreg !

Comments> Post a Comment

<< Home