Google Web Kuiergat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

My status

Enige terugvoer, kommentaar, kritiek, of net 'n boodskap is baie welkom. Skryf gerus vir my ; muisdruk hier Johann van Staden

Online dictionary at www.Answers.com

Tell me about:

Wednesday, March 15, 2006

 

Ek bak my eie brood

Ek het die naweek vir my 'n broodbakoutomaat (D - Brotbackautomat ; GB - Bread baking Machine) gekoop. Onlangs by vriende gewees, en die brood wat die gasvrou voorgesit het was knapwarm gebak in so masjien - toe dog ek, nou ja, dalk kan dit vir my ook werk...

Die ding is nogal oulik. Mens gooi water, melk en bietjie botter in ; gooi 'n voorafgemengde mengsel in, druk 'n paar knoppies, en voila ! Die ding gaan aan't bewe, knie die deeg, biep af en toe, en rus ook tussenin. Hopelik spring daar 'n lekker warm brood uit na 'n ruk.

Ek het nou 'n "Weissbrot Backmischung" ingegooi, en nou ruik my kombuis ewe bakkery. Volgens die prentjie op die pakkie is dit witbrood. Sal maar sien wat gebeur...

Mens kry verskeie soorte mengsels. Ek het ook pakkies "Mehrkornbrot met Hefe" en "Roggenmisch Brot mit Hefe" gekoop. Nie heeltemal seker wat dit alles is nie, maar die prentjies op die verpakking lyk goed. Sal maar probeer bak totdat ek sukses met die ding het.
Volgens die amper-Engelse instruksie-handleiding kan die ding tot konfyte en marmelades kook.

Hopelik kla die puriste-bakkers nie te veel oor hierdie ding nie...

Nou vertel 'n goeie vriendin dat as jy 'n pakkie uiesop in die mengsel gooi, dit die brood besonder lekker maak. Gisteraand besluit ek toe, dis nou die tyd om te probeer. Wat 'n wenner-treffer is hierdie uiesop-witbrood nie. Goed genoeg vir 'n ete op sy eie, maar sal ook besonder goed afgaan saam met braaivleis.

Verder wil ek nou bietjie eksperimenteer met die mengsels. Ek is seker 'n kerrie-en-speserye brood sal ook goed wees, en rosyntjies-en-heuning of rosyntjies-en-bruinsuiker vir 'n soet brood behoort ook aandag te trek. Ek het ook al begin dink aan 'n Jalapeno- of -Habanero-chillie brood ook - dit sal egter eksklusief vir die 'gevorderde fynproewer' wees.

Comments> Post a Comment

<< Home