Google Web Kuiergat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

My status

Enige terugvoer, kommentaar, kritiek, of net 'n boodskap is baie welkom. Skryf gerus vir my ; muisdruk hier Johann van Staden

Online dictionary at www.Answers.com

Tell me about:

Saturday, October 01, 2005

 

Oktober - die mooiste maand ?

Leipoldt, ons befaamde skrywer, digter, en kenner van kos en wyn, was per geleentheid gaande oor die maand Oktober. Ek herinner my 'n sinsnede uit die gedig, iets soos "Oktober, die mooiste, mooiste maand...". Verseker moes hy dit gekontekstualiseer het, want vandag, die eerste dag van Oktober hier in Stuttgart, was nie 'n dag van besondere skoonheid nie. Eintlik maar effens mistroostig, nat genoeg sodat mens net-net kan sê dit reën, met die son wat met groot sukses die hele dag wegkruipertjie gespeel het, en die hemel wat morbied-vuilvaal die uitspansel bedek, maak maar min vir 'n mooiste, mooiste maand.

Hierdie naweek vier die Duitse volk ook die vyftienjarige herdenking van die eenwording van die ou Bundesrepubliek en die DDR. In die huidige onseker klimaat van politieke skaakmat, grootskaalse werkloosheid (vir die Duitsers - in ander lande sou die Duitse werkloosheidssyfer moontlik as positief ervaar kon word...), duur brandstofpryse, personeelafskalings, en algemene ekonomiese druk, wonder ek hoeveel Duitsers aan beide kante van die spektrum die unifikasie nog steeds as 'n wonderwerk van die laat twintigste eeu beskou...

Maar ek glo dinge sal beter word. Môre skyn die son (dalk), en Oktober word dalk nog vir ons almal 'n mooiste, mooiste maand.

ns : Die teller by die winkel (Marktkauft hier in Ostfildern) het vandag met my Engels gepraat...

Comments> Post a Comment

<< Home