Google Web Kuiergat

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

My status

Enige terugvoer, kommentaar, kritiek, of net 'n boodskap is baie welkom. Skryf gerus vir my ; muisdruk hier Johann van Staden

Online dictionary at www.Answers.com

Tell me about:

Friday, August 25, 2006

 

Vark, kerrie en veselperskes

Laterig gisteraand onthou ek dat ek eintlik nog nie ge-eet het nie, en besluit om vinnig iets te bou. Volgens die ou mense is dit nie 'n goeie idee om laat in die aand swaar te eet nie, so ek besluit op iets ligs.

Ek ontdek toe 'n pakkie varkneksteaks in die vrieskas, en besluit toe as ek nou vegetaries moet eet vanaand, dan is dit maar so.

Eerstens moet hierdie groente ontdooi word, en vervolgens bou ek reseploos aan die ete.

Ek deel graag hierdie poging -

1. Plaas die braaipan op hoë hitte op die plaat en gooi 'n klomp vars lemoensap daarin.

2. Plaas die stukkies versigtig en netjies in die pan (dis nou om nie te spat nie)

3. Bestrooi met bietjie speserye en knoffelvlokkies terwyl die storie pruttend gesels

4. Spuit 'n skeut Würz (dis nou amper dieselfde as Worcestersous) oor die stukkies

5. Gooi warm kerriepoeier oor die stukkies (belangrik - draai stukkies om en gooi op beide kante)

6. Nou vir die geheim en sukses van die gereg - gooi 'n klompie stukke gedroogde veselperske (mangos) saam met die stukkies. Dit gee ongelooflike geur.

Uiteindelik moet ek eerlik sê, dit was besonder lekker - nogal warm maar baie geurig.

Hier is twee fotos ; eerstens terwyl die ete in konstruksie was, en dan die finale produk.


Net ter verduideliking.

Vleis is beesvleis, wildsvleis, en skaapvleis.

Groente is aartappels, patats, pampoen, vark, en so aan.

Slaai is tamatie, beet, wortels, sampioene, hoender, en so aan.

Dan kry mens nog vis ook, wat onder andere goed soos krokodil en haai insluit.

Comments> Post a Comment

<< Home